5.1.2023 Pinnalla NYT

Tule mukaan kehittämään Siviksen digipalveluja!

Uudistamme tämän vuoden aikana Siviksen digitaalisia palveluja sekä palveluprosessejamme. Asiakasraadissa pääset suunnittelemaan kanssamme entistä toimivampia koulutuksen suunnittelun ja toteuttamisen työkaluja.
Mies istuu tietokoneen ääressä kuulokkeet korvilla. Mies istuu tietokoneen ääressä kuulokkeet korvilla. Siviksen asiakasraateihin voi ilmoittautua tammikuussa. Tavoitteena on rakentaa yhdessä järjestöosaajien kanssa entistä paremmin toimivia palveluja.

Tavoitteenamme on, että vuoden lopussa asiakkaillamme ja yhteistyökumppaneillamme on käytössä uudet entistä helppokäyttöisemmät verkkosivut, koulutuksen mitoituslaskuri sekä paremmin käyttäjiä palvelevat koulutuksen tilastot ja raportit. Lisäksi uudistamme Sivisverkkoa askel kerrallaan.

Asiakasraadissa osallistut 2–5 työpajaan tai Teams-tapaamiseen vuoden aikana.

Etsimme nyt jäsenjärjestöistämme erilaisissa tehtävissä toimivia ja eri tavalla Siviksen palveluita tuntevia henkilöitä asiakasraateihimme. Asiakasraadissa pääset suunnittelemaan kanssamme entistä toimivampia koulutuksen suunnittelun ja toteuttamisen työkaluja kaikkien Siviksen jäsenjärjestöjen käyttöön.

Asiakasraatiin osallistuminen vaatii sinulta vuoden aikana osallistumisen 2–5 työpajaan tai Teams-tapaamiseen. Pyrimme siihen, että osallistuminen on mahdollisimman vähän aikaa vievää ja helppoa, ja että osallistua voi eri puolilta Suomea.

Ilmoittaudu mukaan asiakasraateihin 27.1.2023 mennessä lähettämällä sähköpostia: [email protected]

Lisätietoja